Απάντηση στο σχόλιο

CreateScriptText([text],[sep],[width],[rotation],[color],[script],[x], [y]);

Δημιουργεί και τοποθετεί το κείμενο της παραμέτρου [text] στο σημείο x,y τις οθόνης, ως σύνδεσμο για την εκτέλεση του κώδικα GML, ο οποίος δίνεται στην παράμετρο [script]. Η παράμετρος [sep] ορίζει την απόσταση μεταξύ των γραμμών του κειμένου, ενώ η παράμετρος [width] το συνολικό πλάτος που θα καταλαμβάνει το κείμενο. Η παράμετρος [rotation] δηλώνει την περιστροφή του κειμένου σε μοίρες, ενώ η παράμετρος [color] ορίζει το χρώμα του κειμένου και δέχεται κάποια από τις χρωματικές τιμές που αναγνωρίζει το περιβάλλον του Game Maker (c_white, c_blue, c_red, c_green κλπ.) Στη θέση του κειμένου συνήθως τοποθετούμε μια γλωσσική μεταβλητή.
 

Παράδειγμα: 


//Δημιουργία κειμένου συνδέσμου εκτέλεσης script
CreateScriptText(Lang.Carbonfiber,20,200,-10,c_white,"
{
window_set_cursor(cr_default); //Κώδικας GML
room_goto(Room1B); //Κώδικας GML
}
",0,900,590);

Απάντηση

  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.