CreateScriptText([text],[sep],[width],[rotation],[color],[script],[x], [y]);

Δημιουργεί και τοποθετεί το κείμενο της παραμέτρου [text] στο σημείο x,y τις οθόνης, ως σύνδεσμο για την εκτέλεση του κώδικα GML, ο οποίος δίνεται στην παράμετρο [script]. Η παράμετρος [sep] ορίζει την απόσταση μεταξύ των γραμμών του κειμένου, ενώ η παράμετρος [width] το συνολικό πλάτος που θα καταλαμβάνει το κείμενο. Η παράμετρος [rotation] δηλώνει την περιστροφή του κειμένου σε μοίρες, ενώ η παράμετρος [color] ορίζει το χρώμα του κειμένου και δέχεται κάποια από τις χρωματικές τιμές που αναγνωρίζει το περιβάλλον του Game Maker (c_white, c_blue, c_red, c_green κλπ.) Στη θέση του κειμένου συνήθως τοποθετούμε μια γλωσσική μεταβλητή.
 

Παράδειγμα: 


//Δημιουργία κειμένου συνδέσμου εκτέλεσης script
CreateScriptText(Lang.Carbonfiber,20,200,-10,c_white,"
{
window_set_cursor(cr_default); //Κώδικας GML
room_goto(Room1B); //Κώδικας GML
}
",0,900,590);