CreateObject([material],[shape],[size],[x],[y]);

Δημιουργεί ένα νέο υλικό σώμα στο δωμάτιο στη θέση x,y. Η πρώτη παράμετρος είναι το αναγνωριστικό του υλικού και δίνεται μέσα σε εισαγωγικά. Η δεύτερη παράμετρος είναι το σχήμα του σώματος και δίνεται πάλι σε εισαγωγικά. Τα διαθέσιμα σχήματα είναι τρία: cube, sphere, pyramid. Η τρίτη παράμετρος είναι το μέγεθος του σώματος και δίνεται ως αριθμητική τιμή. Η τιμή 1 αντιστοιχεί στο βασικό μέγεθος 32x32 pixel.

Παράδειγμα: 

//Δημιουργία ξύλινου κύβου μεγέθους 32x32
CreateObject("wood","cube",1,300,400);
//Δημιουργία λαστιχένιας σφαίρας μεγέθους 64x64
CreateObject("rubber","sphere",2,360,400);
//Δημιουργία σιδερένιας πυραμίδας μεγέθους 16x16
CreateObject("iron","pyramid",0.5,500,Table);