Απάντηση στο σχόλιο

CreateMaterialButton([material],[shape],[size],[x],[y]);

Δημιουργεί έναν νέο γεννήτορα υλικών σωμάτων στο δωμάτιο τη θέση x,y. Η πρώτη παράμετρος είναι το αναγνωριστικό του υλικού και δίνεται μέσα σε εισαγωγικά. Η δεύτερη παράμετρος είναι το σχήμα του σώματος και δίνεται πάλι σε εισαγωγικά. Τα διαθέσιμα σχήματα είναι τρία: cube, sphere, pyramid. Η τρίτη παράμετρος είναι το μέγεθος του σώματος και δίνεται ως αριθμητική τιμή. Η τιμή 1 αντιστοιχεί στο βασικό μέγεθος 32x32 pixel.

Παράδειγμα: 

//Δημιουργία γεννήτορα ξύλινου κύβου μεγέθους 32x32
CreateMaterialButton("wood","cube",1,300,400);

Απάντηση

  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.