CreateText([text],[sep],[width],[rotation],[color],[x],[y]);

Δημιουργεί και τοποθετεί το κείμενο της παραμέτρου [text] στο σημείο x,y τις οθόνης. Η παράμετρος [sep] ορίζει την απόσταση μεταξύ των γραμμών του κειμένου, ενώ η παράμετρος [width] το συνολικό πλάτος που θα καταλαμβάνει το κείμενο. Η παράμετρος [rotation] δηλώνει την περιστροφή του κειμένου σε μοίρες, ενώ η παράμετρος [color] ορίζει το χρώμα του κειμένου και δέχεται κάποια από τις χρωματικές τιμές που αναγνωρίζει το περιβάλλον του Game Maker (c_white, c_blue, c_red, c_green κλπ.) Στη θέση του κειμένου συνήθως τοποθετούμε μια γλωσσική μεταβλητή.
 

Example: 

//Δημιουργία κειμένου
CreateText("Ξύλο",20,400,0,c_white,260,210);
//Δημιουργία του ίδιου κειμένου με την χρήση γλωσσικής μεταβλητής
CreateText(Lang.Wood,20,400,0,c_white,260,210);